Skolan.

Jag har bytt från syslöjd till träsläjd. För att jag suger på syslöjd, jag är verkligen helt talanglös när det gäller att sy och sticka och sånt. Det är jobbigare med träslöjd (man andas in spån och damm och det kommer upp till hjärnan och man dör), men hey, it's worth it om jag kan få ett bättre betyg i slöjd.

Men. Är det bara jag som är knäpp nog att faktiskt ha dåligt samvete för att jag byter grupp? Jag vill inte att Petra ska ta illa upp eller något. Jaja. Hon kommer nog över det.

Förresten är våra ansvarslärare... inte bra ansvarslärare.
De berättade idag att idag är den sista dagen att säga till om man vill byta slöjdgrupp. Det skulle varit trevligt att ha fått veta det lite tidigare och få lite tid att fundera, men vi får aldrig veta något och vi ska väl vara tacksamma över att de berättade om det överhuvudtaget.
Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0