Skins och frickin Talang

Gud. Vad jag starkt ogillar Talang. Så otroligt pinsamt och jobbigt att titta på. Gömde mig i kudden när de där killarna som var typ tretton uppträdde. Jag klarar inte av sånt. Skjut mig i huvudet istället.
Och vadå "Talang"? Har det faktiskt någonsin varit med någon talang i det där jäkla programmet? (Och jag tycker inte att buktal och att prata jättefort är så jätteimponerande om jag ska vara ärlig.)
Kollade tills den där failade tanten (Dita Von Teese-wannabeen) plågade Sverige (man kan inte kalla det "uppträdande" direkt). Hon sjöng typ "I'm so sexy" eller nåt (jag vet, skjut mig i huvudet också). Samuel (min 9åriga lillebror): Hon är ju inte alls sexti!

Nu över till ett gladare ämne. Skins! Världens bästa serie.
Det tog lång tid för mig innan jag kunde move on från första generationen och börja kolla på 3:e säsongen, men när jag väl började kolla så älskade jag det. Skins är en fantastiskt serie. Fantastic, I'm telling ya!
Och jag älskar tjejen (eller killen. Whatever.) som lagt upp alla säsonger på Youtube! Thank you very much.

Mina favoriter i andra generationen: JJ och Thomas. Och nu höll det på att bli som det blir när jag ska skriva mina favoriter i första generationen. Alla är helt underbara karaktärer så det är svårt att bara skriva typ två stycken som favoriter. I love 'em all! xD (Mina favoriter i första: Sid, Tony, Chris, Maxxie, Jal, Cassie, Michelle, Kenneth. Told ya.)
Ah, gosh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0