Tokio Hotel in asia!

Tokio Hotel är is assssia :D Naaais. Wop. Lite övereuntiastisk blev jag där, minsann, men det är ju fett cooooolt!

Lyssnar på en radio intervju nu och intervjuvaren är värsta söt. Hon lärde dem nåt på kinesiska, och hon typ THATS REALLY GOOOD!!!

Bwaha. :D

Förlåt mig. Men jag måste få vara löjligt glad nu.

Tänk vad coolt om de skulle uppträda i Tokyo (det måste hända NÅGON gång)! Tokio Hotel i Tokyo. Fään vä coolt!

Och dem har värsta många fansen i Asia (jag gillar att säga Asia, bwaha)! Yeay! Och det var jättemånga killar på konserten. Typ häflten killar hälften tjejer! Vad tycker vi om det? Jo vi tyckler att det är gött!

Hehe :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0