Söta britter ♥

Ha-llo laute ♥

Tänkte bara berätta att jag fått en ny... vad ska jag säga... eh...

SCHEISSEGAL!

Jag älskar Alex Day's videor på Youtube (nerimon), och vet ni en sak som är väldigt bra med Alex Day (förutom att han är söt, laddar upp roliga videor och låtar (Pokemon, what happened to you?) (kan man verkligen ha såna här... jag har glömt vad det heter... C-liknande grejer i varandra liksom? Kan man inte det så scheissegal, jag har det ändå), han är brittisk, han är nördig och verkar vara snäll osv osv osv)? Han har två minst lika söta brittiska kompisar som laddar upp roliga videor och låtar!
Vi börjar med charlieissocoollike. Charlie McDonnell. Han är så söööt! Och rödhårig (han fägar det i en video)! Hans videor är roliga, hans låtar likaså.

Och så har vi hexachordal! Tom Milsom. Han är typ min dreamguy, haha. Alla tre är mina dreamguys typ. Tom är så SÖT!! *dör*

*återuppstår*

KNIFE! (Tom)


Charlieissocoollike. Dying his hair red.


Alex & Tom. Singing about eyelashes.
http://www.youtube.com/user/nerimon?blend=1&ob=4#p/u/65/DNyHku88WPg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0