Fanfictions i mitt hjärta, låt mig besjunga dig nu

Alla som gillar fanfictions räcker upp en hand.


Nämmen? Varför räckter du inte upp handen, Linnéa? frågar ni. Du som läser fanfictions varendaste dag?

Jag gillar inte fanfictions. Jag älskar dem!

Förut tyckte jag att man skulle lämna skrivandet till the pros. Men vissa fanfictions är riktigt bra, både välskrivna och med en bra story.
Har äntligen lyckats hitta två riktigt bra fanfictions (tyvärr bara två korta historier utan fortsättning). Jag följer en fanfiction på bilddagboken, men the bitch haven't been writing for like two days (förut laddade hon upp typ fem per dag, så jag har väl blivit bortskämd I suppose. Men ändå!)

Nu sitter jag seriöst och gråter över en fanfiction. Den var bra. Och sorglig.

Scoos me, men jag ska fortsätta läsa nu. Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0